آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح به عنوان اولین گام جهت حضور در کلاس های زبان انگلیسی الزامی می باشد. این آزمون سطح تقریبی دانش زبانی شما را نشان می دهد در نتیجه می توانید برای ثبت نام در کلاس های مختلف متناسب با دانش زبانی خود اقدام نمایید.
در آموزشگاه زبان سفیر گفتمان خرم آباد آزمون تعیین به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می گیرد.

آزمون تعیین سطح و اهمیت آن چیست؟

جهت ثبت نام در دوره های حضوری یا آنلاین آموزش زبان انگلیسی سفیر گفتمان خرم آباد، بایستی در آزمون تعیین سطح جهت مشخص شدن سطح زبانی خود شرکت نمایید.
این آزمون ورودی به عنوان تعیین سطح زبان انگلیسی، پایه ورود زبان آموزان به آموزشگاه زبان سفیر می باشد.
برخی افراد بر این باور هستند با توجه به اینکه چیزی از زبان نمی دانند آزمون تعیین سطح برایشان کاربردی ندارد و لازم است که از ترم یک شروع کنند، اما این نوع نگرش اشتباه می باشد چرا که هر قدر هم که فکر می کنید زبان نمی دانید بایستی این را در نظر داشته باشید که سال ها در مدرسه زبان را آموخته اید و همان دایره لغات خیلی محدودی هم که دارید می تواند در نتیجه تعیین سطح شما تاثیر داشته باشد.

تعیین سطح حضوری

برای انجام دادن تعیین سطح حضوری شما می بایست با موسسه سفیر گفتمان خرم آباد تماس حاصل فرمایید و یا اینکه از طریق سایت ساعت و روز تعیین سطح را مشخص نمایید، و با مراجعه به آموزشگاه، تعیین سطح شما بصورت شفاهی توسط کارشناسان آموزش ما صورت می پذیرد و شما می توانید در سطح قبول شده ثبت نام خود را تکمیل نمایید

تعیین سطح آنلاین

برای انجام تعیین سطح آنلاین شما پس از ثبت زمان و روز تعیین سطح آنلاین خود می بایستی نسبت به نصب نرم افزارهای ادوبی کانکت و فلش پلیر در همین سایت اقدام کرده، سپس در زمان مورد نظر وارد سایت شوید تا کارشناسان آموزش ما نسبت به تعیین سطح شفاهی شما اقدام کنند، پس از مشخص شدن سطح خود می توانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

در تعیین سطح شفاهی، سوالاتی که پرسیده می شود از سطوح مختلفی می باشد. معمولاً تعیین سطح زبان عمومی، از سوالات  ساده ای مثل مشخصات فردی شروع شده و در صورت تسلط و پاسخگویی شما به سوالات اولیه، کم کم سوالات پیچیده تر می شود تا سطح زبانی شما با دقت بیشتری تعیین شد.

همین حالا شروع کن